Fizjoterapia

Zapraszamy do Uzdrowiska Kopalnia Soli „Wieliczka” na zabiegi opracowane przez naszych specjalistów z zakresu fizjoterapii i odnowy biologicznej. Na każdy miesiąc bieżącego roku proponujemy pakiety* obejmujące ćwiczenia i zabiegi fizykalne. Na zakończenie terapii przekazujemy pacjentom instruktaż dalszego postępowania w poszczególnych chorobach i problemach zdrowotnych.

 
Projekt ma na celu poszerzenie wiedzy z zakresu rehabilitacji i profilaktyki oraz zachęcenie do aktywnego i zdrowego spędzania wolnego czasu.

 
W ramach „Kalendarza Zdrowia” dostępne będą zabiegi i ćwiczenia pomocne w następujących chorobach i schorzeniach :

  • Marzec - choroby reumatyczne
  • Kwiecień - choroba Parkinsona
  • Maj - nadwaga i otyłość
  • Czerwiec - osteoporoza
  • Lipiec - choroby wieku podeszłego
  • Sierpień - rehabilitacja i pielęgnacja rąk
  • Wrzesień - choroby układu krążenia
  • Październik - życie po mastektomii
  • Listopad - choroby płuc
  • Grudzień - rehabilitacja i odnowa sportowców

Zabiegi wykonywane są w pracowni fizjoterapii Uzdrowiska Kopalnia Soli „Wieliczka”

   

Szczegółowe informacje o zabiegach:
Uzdrowisko Kopalnia Soli „Wieliczka”
Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka
tel. 12 278 73 68; 12 278 73 83, uzdrowisko (replaceMe) kopalnia.pl
www.uzdrowisko.kopalnia.pl

  

*pakiet obejmuje: ćwiczenia i 2 zabiegi fizykalne dziennie oraz instruktaż dalszego postępowania w domu na końcu terapii. Sugerowana ilość: 10 dni zabiegowych.

GRUDZIEŃ

 
REHABILITACJA I ODNOWA SPORTOWCÓW,
PRZYGOTOWANIE DO UPRAWIANIA SPORTÓW ZIMOWYCH

W grudniu Uzdrowisko Kopalnia Soli „Wieliczka” zaprasza na zabiegi i ćwiczenia, które pomogą przygotować organizm do uprawiania sportów zimowych. Ćwiczenia i zabiegi wykonywane są w pracowni fizjoterapii (Budynek „Młyn Solny”).
  
Cena pakietu w ramach Kalendarza zdrowia: ćwiczenia + 2 zabiegi fizykalne dziennie 25 PLN/dzień.

   
Czy wiesz, że…..

  • przygotowanie przed sezonem uprawiania sportów zimowych należy rozpocząć około 1,5 miesiąca wcześniej, w ten sposób można ustrzec się kontuzji
  • rozruszane i rozciągnięte ciało zwiększa nasze szanse na dobrą zabawę na stoku Przyzwyczajone do wysiłku mięśnie grzbietu nie odmówią nam posłuszeństwa nawet po wielogodzinnym przebywaniu w pochylonej pozycji, a uda ze ,,stali” wytrzymają dłuższej
  • warto zastosować regułę w treningach przygotowawczych „3 x 30 x 130” - chodzi o wysiłek fizyczny uprawiany minimum 3 razy w tygodniu przez 30 minut, w taki sposób, aby podnieść tętno do ok. 130 sk/min. Idealne są do tego formy ruchu o charakterze tlenowym, o stałej, umiarkowanej intensywności, takie jak:
    • spokojny jogging,
    • rolki,
    • rower
    • pływanie
    • siłownia
    • klub fitness
    • ścianka wspinaczkowa
 
Światowe dziedzictwo


facebook

Serwis internetowy „Kopalnia Soli „Wieliczka” wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów. Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Zastrzeżenia Prawne.

Nie pokazuj więcej tego powiadomienia